Jakimi metodami można zwyciężać

Ostatnia prosta przed II turą wyborów. Sztab Kracika jest twórczy. Bez przerwy rodzą się w nim nowe pomysły. Jak zachowuje się sztab aktualnego prezydenta JM?  Sztab JM śledzi poczynania sztabu konkurenta i donosi do prokuratury. I niuestannie blokuje pomysły Kracika. Między innymi mimo podpisanej wcześniej umowy, w której sztab Kracika  zobowiązał się zapłacić 9 tysięcy złotych, emisja spotów wyborczych została wstrzymana. Informację o tym sztab umieścił na facebooku. – Chcieliśmy, żeby ludzie sami wyciągnęli z tego wnioski – mówi Urszula Podraza, szefowa sztabu kandydata.

To zastanawiające, bo firma zajmująca się reklamą w tramwajach, jeszcze przed pierwszą turą sama zachęcała  do tej formy prezentacji materiałów wyborczych. Spoty miały być emitowane od 26 listopada, tymczasem w tym właśnie dniu okazało się najpierw, że jest problem z jakością, później poinformowano, że nie ma miejsca w ramówce. Wiadomo, że MPK jest spółką miejską i w pewnym stopniu podlega prezydentowi J M- kontrkandydatowi Kracika na prezydenta miasta. Pracownicy sztabu zastanawiają się, czy to nie miało wpływu na wstrzymanie emisji spotu. , Takie metody wyborcze, aż przykro słuchać, ale to może świadczyc jedynie o tym, że wszelkie metoy dodpuszczone i że strach przed przegraną prezydenta M. dopuszcza wszystko.  A gdyby była kadencyjnośc władz, prezydent JM mógłby jedynie wspierać kogoś innego. Ba, może wspierałby Kracika?

Autor

jantos

Przez 23 lata prowadziłam działalność gospodarczą, byłam członkiem prezydium Izby Przemysłowo - Handlowej w Krakowie ; cały czas pracuję na Uniwersytecie Jagiellońskim (lubię moją pracę ze studentami, oni chyba też ze mną ;) ); jestem członkinią Komisji Historii Medycyny PAN; od 2002 roku jestem radną miasta Krakowa (byłam wiceprzewodniczącą Rady Miasta, przewodniczącą Komisji Kultury). Więcej biograficznych informacji na www.jantos.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.