Jakimi metodami można zwyciężać

Ostatnia prosta przed II turą wyborów. Sztab Kracika jest twórczy. Bez przerwy rodzą się w nim nowe pomysły. Jak zachowuje się sztab aktualnego prezydenta JM?  Sztab JM śledzi poczynania sztabu konkurenta i donosi do prokuratury. I niuestannie blokuje pomysły Kracika. Między innymi mimo podpisanej wcześniej umowy, w której sztab Kracika  zobowiązał się zapłacić 9 tysięcy złotych, emisja spotów wyborczych została wstrzymana. Informację o tym sztab umieścił na facebooku. – Chcieliśmy, żeby ludzie sami wyciągnęli z tego wnioski – mówi Urszula Podraza, szefowa sztabu kandydata.

To zastanawiające, bo firma zajmująca się reklamą w tramwajach, jeszcze przed pierwszą turą sama zachęcała  do tej formy prezentacji materiałów wyborczych. Spoty miały być emitowane od 26 listopada, tymczasem w tym właśnie dniu okazało się najpierw, że jest problem z jakością, później poinformowano, że nie ma miejsca w ramówce. Wiadomo, że MPK jest spółką miejską i w pewnym stopniu podlega prezydentowi J M- kontrkandydatowi Kracika na prezydenta miasta. Pracownicy sztabu zastanawiają się, czy to nie miało wpływu na wstrzymanie emisji spotu. , Takie metody wyborcze, aż przykro słuchać, ale to może świadczyc jedynie o tym, że wszelkie metoy dodpuszczone i że strach przed przegraną prezydenta M. dopuszcza wszystko.  A gdyby była kadencyjnośc władz, prezydent JM mógłby jedynie wspierać kogoś innego. Ba, może wspierałby Kracika?

Autor

jantos

Moje życie zawodowe jest z pracą ze studentami. Ukończyłam dwa fakultety, ale już pod koniec drugiego rozpoczęłam pracę na uczelni (najpierw na AGH, potem przez 40 lat na Uniwersytecie Jagiellońskim). Ale także przez 23 lata prowadziłam działalność gospodarczą, byłam członkiem prezydium Izby Przemysłowo - Handlowej w Krakowie ; przez 22 lata byłam radną Krakowa (wiceprzewodniczącą Rady Miasta, a potem przez dwie kadencje przewodnicząca Komisji Kultury)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *